Sudden (svenska)

Skolchef och utbildningsledare. Utbildar på bil, halkbanan, riskettan och dessutom hjälper han till i receptionen. Sudden träffar du även ibland på handledarkurser.

Suddens främsta intresse är bilar, så vad passar då bättre än att driva en trafikskola? ;)

Julia - Receptionist (svenska/english) (mammaledig)

Jobbar i receptionen och hjälper dig med inskrivning, boka körlektioner, halkbana, riskettan och även teoriprov & uppkörning.

Julia är egentligen från Stockholm och håller därför ofta till där på helgerna tillsammans med sin man, dotter och son.
Hon gillar även att träna, resa, sjunga och dansa.

Thomas (svenska/english)

Utbildar på bil, riskettan bil och halkbanan samt moped. Håller handledarkurserna i Halmstad.

Är en riktig hejare på cykling, förutom cykelturerna fram och tillbaka till skolan cyklar han även längre rundor såväl inomhus som utomhus. Utöver detta är Formel 1 ett av hans stora intressen.

Suzana - Receptionist (svenska)

Utbildar på bil, riskettan bil samt håller i handledarkurser och jobbar på kontoret när Julia inte är där! Just nu sitter Suzana på kontoret heltid då Julia är mammaledig.

På fritiden gillar Suzana att spela datorspel. Tatueringar är ett annat intresse! En go och glad tjej som har nära till skratt.

Joachim (svenska)

Utbildar på bil och halkbanan samt moped.

Han är glad, trevlig och har lätt till skratt.

Joachim spenderar sin fritid tillsammans med sin familj, gymmar eller ser på fotboll.

Jörg (svenska/deutsch)

Utbildar på bil, riskettan bil, halkbanan och håller handledarkurser i Hylte och Halmstad.

Han har stort intresse för hemvärnet och bilar. När han inte engagerar sig i försvarsmakten går han gärna till gymmet eller kallbadar.

Denice (svenska)

Utbildar på bil och halkbanan.

Denice är en väldigt pratglad trafiklärare som har nära till skratt. Hon har ett stort intresse för hundar.

Andrée (svenska)

Utbildar på bil och halkbanan.

Andrées stora intressen är motorcyklar men även fiske.

Ring oss gärna! 035-10 32 00